CAKE POPS

Leonu, sinu moje sestre, sutra je rođendan. Obzirom da mu je mama napravila krasnu tortu, ja sam se odlučila za Cake Pops, jer mislim da s tim nema greške.

Djeca ih naprosto obožavaju, dekorativni su i jako ukusni. Vidjela sam dosta recepata u kojima se smjesa pravi od keksa sa raznim dodacima, a ja sam se odlučila za pravu varijantu ovih kolačića. Ovo je recept za čokoladne Cake pops od sočnog kakao biskvita i ganachea od tamne i noissete čokolade!

Savršeno čokoladni i izuzetno lijepi. Jedva čekam da vidim izraz njegovog lica sutra :D 

Sama priprema nije komplikovana, treba pratiti korake i uspjeh je zagarantovan.

Pa, drage moje, obradujte svoje mališane i njihove prijatelje i bez nekog posebnog povoda. Malo sam se igrala, pa sam ih stavljala na kornete kako bi podsjećali na sladoled i - mislim da će se svima dopasti.

Možete ih raditi i klasično, samo kao kuglice na štapiću :)

P.S. Potrudila sam se prikazati postupak kako bi bio jasan svima :)



Biskvit:

  • 110 gr margarina
  • 170 gr šećera
  • 110 gr brašna
  • 40 gr kakao praha
  • 100 ml mlijeka
  • 2 jaja
  • 1 kašičica extrakta vanilije
  • 1/2 kašičice praška za pecivo
  • 1/4 kašičice sode bikarbone
  • 1/4 kašičice soli
Ganache:

  • 100 ml slatkog vrhnja
  • 100 gr tamne čokolade
  • 50 gr noissete čokolade
Glazura:

  • 30 gr margarina
  • 150 gr tamne čokolade
  • 2 kašike ulja
Za dekoraciju:

  • šarene mrvice
  • čokoladne mrvice
  • kokosovo brašno
  • razne bombonice 
+

17-18 drvenih štapića za ražnjiće (ako radite kuglice veličine ping-pong loptice kao moje, a ako radite manje može izaći i 30 komada)



Za ganache:

Moj savjet je prvo pripremiti ganache jer se mora hladiti.
Zagrijati slatko vrhnje u manjem loncu i maknuti sa vatre. Umiješati tamnu čokoladu i noissete čokoladu. Vratiti na laganu vatru (da ne zakuha) i žicom miješati samo da se čokolada istopi i dobijete finu glatku smjesu.

Vruću smjesu prebaciti u staklenu zdjelu (jer se brže hladi) i ostaviti da se hladi na sobnoj temperaturi, a zatim ohlađeno staviti u frižider na pola sata da se stegne u gustu kremu.

Na kraju to izgleda ovako:


Izrada biskvita:

Pjenasto izmiksati margarin sa šećerom, soli i aromom vanilije.
U smjesu dodati jaja i dobro izmiksati. Potom redom dodavati mlijeko, brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i kakao. Kad nastane glatka smjesa, izliti u lagano nauljen i pobrašnjen manji pleh (moj je dimenzija 20 x 20 cm) i peći na 175 stepeni oko 30 minuta.




Ispečen biskvit ostaviti da se skoro skroz ohladi.

Izrada kuglica:

Prohlađen biskvit dobri izmrviti rukama u jednu zdjelu.



U njega umiješati ohlađenu ganaš kremu i sve rukama fino sjediniti da dobijete kompaktnu smjesu.

Jednu tacnu obložite alu folijom.

Rukama formirajte loptice (željene veličine) i slažite na alu foliju.


Ostavite u frižider na pola sata da se stvrdnu.

Za glazuru:

U manjem loncu na laganoj vatri otopiti margarin, maknuti sa vatre i umiješati izlomljenu tamnu čokoladu. Ako je potrebno ponovo zagrijati i žicom dobro izmješati. Na kraju umiješati ulje i kašikom još malo promiješati. 
Moja glazura je bila prilično gusta (što zavisi i od kvalitete čokolade), a ako vam je tekuća sačekajte malo da se prohladi kako bi bila gušća.

Izrada cake popsa:

Nakon što su kuglice odstajale u frižideru 30 minuta, možete rukom popraviti oblik ako niste zadovoljni, jer je lakše raditi sa stvrdnutim kuglicama.

Svaki štapić ubosti u glazuru oko 1 cm da bi se bolje zalijepili za smjesu i onda ga zabodite u okruglicu - najviše do sredine kuglice.


Ako radite sa kornetima, svakom kornetu odsijecite vrh da štapić može proći. Štapiće provucite kroz pripremljeni kornet i glazirajte na slijedeći način:

Okruglice premažite topljenom čokoladom ili ih jednostavno prelijte pa sačekajte malo da se ocijedi višak i posipajte šarenim mrvicama, čokoladnim mrvicama, bombonima, kokosom.

Savjet: u jednu teglu stavite rižu, grah ili ječam i tu zabadajte formirane kolačiće da se mogu hladiti.





Ostavite ih preko noći na hladnom da se stvrdne glazura.

NAPOMENA: Umjesto noissete čokolade možete koristiti i mliječnu :)

To bi bilo sve...:)

A sad malo sličica:









Primjedbe

Popularni postovi