JEDNOSTAVNI VANILA KOLAČ

Jednostavan, da jednostavniji ne može. Sastojci koje uvijek imate u kući, a to se danas traži, zar ne?

Karakteristika ovog kolača je u tankom donjem biskvitu, koji se tokom pečenja natopi vrućim pudingom i dobijete finu sočnost (ukoliko više volite suh donji biskvit, onda puding radite prema mjeri navedenoj u receptu, ja sam dodala više mlijeka pa sam dobila rjeđi puding i mekanu donju koricu), a odozgo je izvanredno mekan i fin biskvit, pa posuto šećerom u prahu - eto uživanja uz malo truda :)

Moram napomenuti da je ovaj biskvit izvanredan i za tortu, mekan je, vazdušast i odlično se reže, pa eto ko voli neka proba!



Biskvit:


  • 4 jaja
  • 15 kašika šećera
  • 15 kašika brašna
  • 15 kašika ulja
  • 15 kašika mlijeka
  • 2 vanilin šećera
  • 1 prašak za pecivo
Fil:

  • 2 kesice pudinga od vanilije
  • 600  ml mlijeka
  • 2 vanilin šećera
  • 12 kašika šećera
+

šećer u prahu za posipanje


U posudi umutiti jaja sa šećerom pjenasto i miksati ih dok smjesa posvijetli.Zatim dodavati ulje, mlijeko, vanilin šećer i na kraju brašno sa praškom za pecivo. Miksati najmanjom brzinom da se fino sjedine sastojci.

Rernu zagrijati na 180 stepeni.

Pleh dimenzija 22 x 32 cm pouljiti i malo pobrašniti pa sipati 1/3 pripremljene smjese sa biskvit.

Staviti da se peče oko 10-tak minuta da sasvim blago porumeni po vrhu.



Dok se prvi dio biskvita peče vi skuhajte puding.

Kako sam navela u uvodu, ako želite sočniji donji biskvit kao što je slučaj kod mene, stavite više mlijeka u puding da bude rjeđi (ja sam stavila za 2 pudinga 1 litar mlijeka kao što se obično i kuha), a ako želite suh biskvit i čvršći puding, onda radite kao što sam navela u receptu tj. sa 600 ml mlijeka.

Biskvit izvaditi iz rerne i preliti ga skuhanim vrućim pudingom.


Po pudingu preliti ostatak tj. 2/3 smjese koju ste odvojili.



Vratiti u rernu i nastaviti peći još oko 20-tak minuta da fino naraste i dobije lijepu rumenu boju.

Izvaditi iz rerne i ostaviti da se malo prohladi, a zatim pospite sa šećerom u prahu.

Sjeći na kocke i servirati.






Primjedbe

Popularni postovi