HOMEMADE PIZZA TIJESTO SA RAŽENIM BRAŠNOM

Tijesto za pizzu sam pravila sa  heljdinim brašnom, sa raženim nisam do danas. Moram reći da je odlično, kao i sa heljdinim.

Definitivno se meni više dopadaju verzije tijesta sa kombinacijom bijelog i nekog integralnog brašna. I zdravija i ukusnija varijanta.

Danas je moj sin izrazio želju za pizzom i mama ne bi bila mama, kad to ne bi i napravila.

Napominjem da je mjera za pleh od rerne. Za moje ukućane to je bilo malo, sin je sam pojeo pojela pleha ;) Slijedeći put pravimo duplo.

U receptu ću objasniti kako sam ovaj put tijesto pravila uz neke male izmjene i rezultat je zaista odličan. Struktura predivna, tijesto mekano, savitljivo, baš kao iz pizzerije.


Obzirom da volimo tanje tijesto ova količina brašna je bila taman!

Sastojci:


  • 300 gr bijelog brašna
  • 150 gr raženog brašna
  • 1 vrećica suhog kvasca
  • 3 kašike maslinovog ulja
  • 1 kašičica soli
  • 1 kašičica šećera
  • mlaka voda - količina po potrebi
U jednoj šolji izmiješati kesicu suhog kvasca sa kašičicom šećera i 5-6 kašika mlake vode. Ostaviti da kvasac fermentira.

Nadošli kvasac prebaciti u plastičnu posudu za miješanje, dodati oko 1 dcl mlake vode, promiješati, zatim dodati maslinovo ulje, so i sipati postepeno brašno. Miješati rukama, po potrebi dodati još malo mlake vode, ali na kraju tijesto treba biti fine glatke strukture, žilavo i podatno za raditi.

Nauljenom rukom premazati loptu tijesta i ostaviti na toplo mjesto da naraste.

E sad se vraćam na ono - male izmjene u receptu. Dakle, obično sam do sada u brašno sipala tekućinu tj. vodu i tako mijesila, ali sam negdje na nekom blogu pročitala da se u tečnost sipa brašno i da će tada tijesto biti ljepše. Druga stvar koju sam danas probala je ta, da nadošlo tijesto na pobrašnjenoj podlozi ne mijesim rukama, nego ga samo onako kako je nadošlo, prebacim na radni sto i razvučem rukama na željenu veličinu (ne oklagijom). 

Uradila sam upravo tako, nadošlo tijesto prebaciti na pobrašnjen sto, NE MIJESITI GA VIŠE, nego samo rukama tanjiti u željeni oblik i veličinu.

Pleh za pečenje pouljiti i tijesto prebaciti u pleh pa ga rukama dodatno, po potrebi rastanjiti.

Premazati kečapom i redati sastojke koje volite.



Rerna treba biti zagrijana na 250 stepeni. Staviti pizzu da se peče oko 5-6 minuta (zavisno od vaše rerne). Ispečenu pizzu pokriti čistom krpom da stane par minuta, isjeći i servirati.




Probajte i ovako, vjerujem da će vam se dopasti.

Dobar tek :)








Primjedbe

Popularni postovi